Verzend- en leveringsbeleid

Verzend- en leveringsbeleid van EwheelsNoord gevestigd te (9231 DX) Surhuisterveen aan Zoom 15a.
EscootersNoord is onderdeel van EwheelsNoord.

Levertijd & verzendkosten
Nadat u besteld heeft bij ons, nemen wij contact met u op om een levertijd af te spreken. Zodra wij een levertijd met u hebben afgesproken, doen wij ons best om uw bestelling op afgesproken levertijd bij u af te leveren. Mochten wij om wat voor reden dan ook deze levertijd niet halen, dan brengen wij u hier natuurlijk zo spoedig mogelijk van op de hoogte. Uw bestelling wordt door ons zelf geleverd.

De vermelde prijzen zijn exclusief verzendkosten. De verzendkosten worden weergegeven in de winkelwagen nadat u uw producten heeft toegevoegd en uw adres heeft ingevoerd.

Per ongeluk een verkeerd bezorgadres doorgegeven? Mail ons naar info@escootersnoord.nl zodat wij het bezorgadres van uw bestelling kunnen wijzigen.

Herroepingsrecht
Na het accepteren van onze verkoop voorwaarden bij aankoop van een nieuwe scooter kunt u geen beroep doen op uw herroepingsrecht. Dit in verband met het feit dat onze producten afschrijvings onderhevig zijn en wij in het geval van terugname uw product niet meer als nieuw kunnen beschouwen doordat er aan het kenteken een datum gekoppeld zit en wij in dat geval een in gebruik genomen product moeten terugnemen. Voor bestellingen die online bij ons worden gedaan o.a. onderdelen en accessoires geldt een retour termijn van 30 dagen.

Garantie
Wij geven om onze producten en doen logischerwijze ons best om deze in topconditie aan u te leveren. Toch komt het wel eens voor dat er een bestelling beschadigd raakt tijdens transport of dat er iets anders gebeurt waardoor u aanspraak kunt maken op garantie. Wettelijk gezien bent u verplicht om binnen twee maanden na constatering van het gebrek melding bij ons hierover te maken. Als het gebrek binnen de garantie valt, dan zullen wij kosteloos zorg dragen voor reparatie of vervanging.

Klachten
Het kan altijd voorkomen dat er iets niet helemaal gaat zoals gepland. Wij raden u aan om klachten eerst bij ons kenbaar te maken door te mailen naar info@escootersnoord.nl. Wij zoeken dan samen met u naar een passende oplossing.

Betaalmethodes
Op onze webshop kunt u met iDEAL betalen.

Hulp nodig?
Mocht u vragen hebben dan kunt u ons bereiken via het contactformulier op onze contactpagina of mail ons naar info@escootersnoord.nl.